سه‌شنبه، بهمن ۲۵، ۱۳۸۴

رفتم سفر بازآمدم ز آخر به آغاز آمدم

دوستان عزیزم سلام
ازبابت تعطیلی دراز مدت کتابخانۀ گویا ، که به علت مسافرت من پیش آمد، از شما پوزش می خواهم. بزودی مطالب جدیدی را اضافه خواهم کرد وامیدوارم که با همکاری و علاقمندی شماعزیزان جبران این وقفۀ طولانی را بکنم. دراین مدت علاوه بر ایمیل های بسیار دلگرم کنندۀ شما، چند ایمیل هم از یک کمپانی ضبط و فروش سی دی دریافت کردم که اعتراض به انتشار شعرهای خوانده شده توسط آقای دکتر کریمی حکاک را داشتند. گویا آقای دکتر کریمی حکاک این قطعات را برای فروش اجرا کرده اند. همانطور که میدانید من مستقیمأ کارهای آقای دکتر کریمی حکاک را در کتابخانۀ گویا نگذاشته، بلکه به رادیو کالج پارک ارجاع داده بودم. و چنانچه ایرادی به انتشار آن وجود دارد متوجۀ رادیو کالج پارک می شود. دوستانی که با وبلاگ کتابخانۀ گویا آشنا هستند به حساسیت و توجه من و همکارانم نسبت به مسئلۀ کپی رایت واقفند. اگر چه تا به حال رسمأ در این مورد ننوشته بودم، ولی همگان (با هر سطحی از درک اجتماعی) با یک نگاه گذرا به این وبلاگ متوجه اعتبار و نحوۀ ادارۀ آن خواهند شد. منطق کامپیوتری مسئلۀ کپی رایت را اینگونه تعریف می کند که : شما مسئول مطالبی هستید که مستقیمأ در سایت خودتان ارائه میدهید و چنانچه به سایت و یا وبلاگ دیگری با ذکر نام آنها ارجاع می دهید مسئولیت صحت و سقم مطلب و یا اجازۀ انتشار آن به عهدۀ سایت مرجع می باشد. با سپاس، گیتی مهدوی