سخنان نوروزی دکتر جلیل دوستخواه را در اینجا بشنوید و در اینجا بخوانیدترانۀ "والس نوروزی" را با صدای آشورپور در اینجا بشنوید
گ م
سرود «بهاران خحستهباد» را در اینجا بشنوید و تاريخچۀ این سرود را در اینجا بخوانید
گ م
غزل "عید بر عاشقان مبارک باد" سرودۀ مولوی و غزل"عید آمد و آن ماه دل افروز نیامد" سرودۀ خواجوی کرمانی را در اینجا بشنوید
اجرا: گیتی مهدوی
غزل "عید بر عاشقان مبارک باد" را در اینجا بخوانید
وغزل"عید آمد و آن ماه دل افروز نیامد" را در اینجا بخوانید
با عرض سلام و تقدیم احترام خدمت سرکار خانم گیتی مهدوی
پاسخ دادنحذفبعنوان یکی از بازدیدکنندگان وبلاگ کتابخانه گویا، فرارسیدن نوروز باستانی مان را خدمت سرکارتبریک عرض می کنم.
امیدوارم سال جدید برایتان سالی پر از موفقیت و شادکامی و سلامتی و بهروزی باشد.
با تشکر و تقدیم احترام
ققنوس
گیتی خانم عزیزم سلام
پاسخ دادنحذفجدا از شنیدن صداتون لذت بردیم.
شماره تون رو نداریم. اگه ممکنه برام ئی میل کنین
امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشید. به همه سلام ویژه برسونید.
همیشه به یادتون هستیم
ارادتمند
عاصف
و فریده
بسم الله الرحمان الرحیم
پاسخ دادنحذفسلام
عیدتان مبارک
مند حدود یک ماه قبل وبلاگ پرویز رجبی را پیدا کردم
خوشحال و ذوق زده کامنت گذاشتم
چند روز بعد رفتم دیدم کامنتم را حذف کرده
ناراحت شدم
غمگین شدم
سلام و درود بر مدیران عزیز این وبلاگ
پاسخ دادنحذفبا عرض خسته نباشید باید بگوبم محیط بسیار زیبا و قابل تقدیری را به وجود آورده اید.
من در وبلاگم ، وبلاگ شما را معرفی کرده ام.
یا حق
ای دل من گرچه در این روزگار
پاسخ دادنحذفجامعه ی رنگی نمی پوشی به کام
باده ی رنگین نمی نوشی به جام
نقل و سبزه در میان سفره نیست
جامت از آن می که می بایست تهیست
ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب
ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار
نوروز شما پیروز گیتی خانم مهدوی