دوشنبه، خرداد ۳۰، ۱۳۸۴

فایل های صوتی گیتی مهدوی

نوروز ۱۳۸۹

شیخ صنعان - سعیدی سیرجانی
زان سوی خواب مرداب - شفیعی کدکنی
بهار- هوشنگ ابتهاج، بهاریۀ 1388
داش آکل - بابک نادعلی
دوری یات - بیژن اسدی پور
مهر گیتی فروز- جلیل دوستخواه
شرابی که حافظ می نوشید، شراب انگور بود یا شراب روحانی؟ - ابولقاسم تفضلی
عید آمد - مهدی اخوان ثالث،
بهاریۀ 1387
حکایت سرزمین من - پرویز رجبی
لیلی و مجنون - نظامی گنجوی
مقدمه وتوضیحاتی در مورد نظامی ونقدی بر کتاب "سیمای دو زن" نوشتۀ سعیدی سیرجانی
خسرو و شیرین - نظامی گنجوی
پیروزه رستم اوف - تورج پارسی
سفرنامۀ اون ور آب - پرویز رجبی
شب های روشن - فئودور میخائیلویچ داستایوسکی
چشمۀ کوچک - نیما یوشیج
یاغی - هوشنگ شفا
در چاهسار حرم - عالمتاج قائم مقامی
سوغات یاد - فریدون مشیری
سعدی از نگاه پزشکزاد
ای وای مادرم - استاد شهریار
خروش فردوسی - فریدون مشیری
نظامی - فریدون مشیری
تو نیستی که ببینی - فریدون مشیری
آفتاب می شود - فروغ فرخزاد
بعد از تو - فروغ فرخزاد
عروسک کوکی - فروغ فرخزاد
پیر ما - سعیدی سیرجانی
ازهر کرانه - سعیدی سیرجانی
ازهمینجا بخوانید- سعیدی سیرجانی
مشتی غلوم لعنتی - سعیدی سیرجانی
کرمان دل عالم است - سعیدی سیرجانی
زنده بگور - صادق هدایت
فریاد - مهدی اخوان ثالث
مقدمه و توضیحات درمورد کتابخانۀ گویا
جلسۀ اول کتابخانۀ گویا
فهرست نام آثار موجود در کتابخانۀ گویا

24 Comments:

At ۲.۲.۸۶, Anonymous ناشناس said...

سلام. ممنون به خاطر اجراهایی که انجام دادید. صداتون خیلی عالی و دلنشینه. می شه خواهش کنم علاوه بر شعر، رمان و کتاب های داستان هم بخونید؟ متشکرم

 
At ۲۷.۶.۸۶, Blogger Unknown said...

سلام
من خیلی علاقمند به شنیدن صدای شما هستم اما متأسفانه لینکهای موجود در وبلاگ شما خراب هستند ..
لطفا برای استفاده از آثار موجود منو راهنمایی کنید
در ضمن به شدت دنبال آثار مرحوم سعیدی سیرجانی هستم ...
My email address:
123farzin@gmail.com
منتظر ایمیل شما هستم...
با سپاس

 
At ۱۱.۱۱.۸۶, Anonymous ناشناس said...

سلام خانم مهدوی
به خاطر صدای فوق العاده زیباتون تبریک میگم به شما
نمیدونید چه لذتی بردم از گوش دادن شبهای روشن با صدای عمیقا موثر شما.

شاد باشید و سرشار
سهند

 
At ۱۲.۱۱.۸۶, Anonymous ناشناس said...

سلام خانوم مهدوی

یه اشتباه تایپی تو این متن اذیتم میکنه

سوغات ، سوقات تایپ شده. سوغات یاد


از زنده یاد مشیری


باز هم باید از زحماتتون تشکر کرده باشم

 
At ۲۹.۳.۸۷, Anonymous ناشناس said...

با سلام
مهدوی عزیزمن بسیاری از اثار شما را برهمراه خود ذخیره کرده وگوش می سپرم
شما بسیار خلاق میباشی هینطور اقای طیبات0.
لطفن (کتاب احمد) اقای عبدالرحیم طالبوف را صوتی کنید
با سپاس
rezanew100@YAH00.COM

 
At ۷.۷.۸۷, Blogger Unknown said...

سلام سرکار خانم مهدوی،
در زمانه ای که زبان فارسی و ویژگیهای یگانه آن در آستانه استحاله و محو از جهان هستند؛ و در شرایطی که متوسط زمان مطالعه در ایران به چند دقیقه در روز رسیده، کار شما بسیار ارزنده و همت شما شایسته آفرین است.امیدوارم در کار بزرگی که پیشه کرده اید، همواره موفق و کامیاب باشید.
با بهترین درودها،
م.ر.

 
At ۲۷.۱۱.۸۷, Anonymous ناشناس said...

خانم مهدوی عزیز
نمی دانم که چرا همیشه سوغات را غلط می نویسم.
سهند گرامی حق دارد.
یک بار هم در مدرسه مجبور شدم که به دستور معلم دیکته، که سخت عصبانی شده بود، «سوغات» را صد مرتبه بنویسم!
حالا صد بار روی سهند را می بوسم!

 
At ۱۰.۱۲.۸۷, Anonymous ناشناس said...

از داستايفسكي : آيايك لحظه خوشبختي كامل براي يك عمركافي نيست از كتاب شب هاي روشن

salam khobid mamnon az shoma
man az uk hastam va vaghean lezat bordam
montazer karhaye jadideton hastam
bye

 
At ۲۶.۷.۸۸, Anonymous ناشناس said...

سلام سرکار خانم مهدوی.
از زحماتتون بسیار بسیار ممنونم. خدمتی بس بزرگ به گسترش فرهنگ و ادبیات فارسی کردید.
پاینده باشید.
مهرداد-سوئد

 
At ۲۹.۱۱.۸۸, Anonymous ناشناس said...

Hi,
I want to thank you for the amazing work. I also want to request audio books for children.It would be extremely beneficial for Iranian kids living abroad.

Thank you
Saeed

 
At ۱۳.۱۲.۸۸, Anonymous عباس said...

سپاس از تلاش ارزشمند شما

سلام خانم مهدوی،
من جدیدا فایل های صوتی شما، مانند کتاب شیخ صنعان را از کتابخانه گویا دانلود کرده ام. من، همسرم و همکارانم این روزها شنیدن صدای گرم و شیرین شما همراه با اجرای دلپذیرتان، جایگزین برنامه های سطحی و مبتذل رادیوهای ایران، در ترافیک تهران شده است و ما را از ازدحام خیابان به دنیای ادبیات میبرد.

با تشکر

 
At ۲۴.۲.۸۹, Anonymous ناشناس said...

سیاوش اوستایی

سرکار خانم مهدوی سلام ، غرض از ارسال این پیام تشکر ویژه از زحمات جنابعالیست و بس... بابت لحظه لحظه وقتی که برای اجرا و ضبط مطالب می گزارید فروتنانه سپاسگذارم، بنده ساکن انگلیس هستم و از اجرا های کارهای سیرجانی و بخصوص داستان دکتر نون.... نهایت لذت را بردم... حق یارتان

 
At ۱۴.۸.۸۹, Blogger Unknown said...

سلام...سلامي با عرض ارادت و تشكر از شما..واقعا نميدونم چي بگم..كاش يجوري ميتونستم از شما تشكر كنم.من بدون اينكه از شما چيزي بدونم با شنيدن دو داستان شبهاي روشن و دكتر نون عاشق صداتون شدم..تو اينترنت اسموتون رو سرچ كردم تا بتونم تمام كتابهاي صوتيتون رو دانلود كنم...صداتون خيلي دوستانه و مهربونه ..فوق العادست...اجراتون بي نظيره...چهرتون هم مث صداتون خيلي دلنشينه..انسانهايي مث شما خيلي بزرگوارن كه بدون هيچ چشم داشتي هنر خودشونو در اختيار همه ميذارن...من همون دو تا داستان رو چن بار گوش كردم فقط بخاطر اينكه خيلي با احساس اجرا شدن..اميدورم هميشه شاد باشيد...

 
At ۱۷.۱.۹۰, Blogger Unknown said...

salam khale giti!
man kaveh pesar marzie hastam!
ab dar kuze o ma teshne laban miga..
vatan parastitan ra sabet kardid
be pegah goftam matn ketab,samak eyar
ra bekhan v zabt kon. goft omr nuh mikhad!
balke shoma in mohem ra be ohde begirid.
arezuy saeadat v salamat

 
At ۲۲.۱.۹۰, Anonymous نیما سنگلچی تهرانی said...

nima sanglachi tehrani
Nima_b1975@yahoo.com
سلام. من فکر میکنم دیگر دوستان در حد توان اظهار لطف کرده اند ولی به عقیده من زبان قادر به توصیف این حرکت فرهنگی و زیبای شما نیست.
فقط میتوانم بگویم متشکرم

 
At ۲.۵.۹۰, Anonymous reza said...

سلام من تازه به جمع طرفداران کتابهای صوتی پیوسته ام به دو دلیل ضعیف شدن چشمم و روزانه حدود 4 ساعت رانند گی برای رفت وبرگشت به محل کار .
قبلا موسیقی گوش میدادم ولی یک بار کتاب دکتر نون ... را با صدای شما گوش دادم و خیلی به قول علما حظ وافر !!!
بردم .امروز هم اولین باری است که سایت شما را پیدا کرده ام .خیلی به تن صدای شما علاقه مندم. ارادتمند رضا
تهران- ایران

 
At ۱۰.۸.۹۰, Anonymous مجتبی said...

سلام خانم مهدوی
ببخشید که رُک میگویم. صداتون خوبه اما لحن و اجراتون زیاد جالب نیست.
روی صدا و لحنتون کار کنید.
ممنون - مجتبی

 
At ۱۴.۶.۹۱, Anonymous مهدی said...

یک دنیا تشکر خانم گیتی مهدوی

 
At ۲۸.۱۲.۹۱, Anonymous ناشناس said...

سلام خانم گیتی مهدوی،
از انتخاب بی نظیر کارها و اجرای زیبای آن ها با صدای دلنشین تان بسیار لذت بردم. دستتان درد نکند. چه کار فرهنگی با ارزشی! آن هم با وجود گرفتاری کاری ووقت بسیار کم تان در ساعات پایانی شب. من تا کنون چند کتاب برای یک دوست نابینا خوانده ام و او هم آن ها را در اختیار چند نفر دیگر گذاشته است. از کارم بد نگفته اند( اگر تعارف نکرده باشند). فکر کردم یکی دوکاری را که هنوز در دسترس دارم برای شما بفرستم تا در صورتی که فرصت داشتید آن ها گوش کنید و اگر قابل تشخیص دادید، به گوش جمع بیشتری برسانیم. آدرس ایمیل من از این قرار:hbsinbonn@gmail.com من ساکن اروپا هستم و خوشحال می شوم اگر به این نامه ام پاسخ بدهید. نوروز ۱۳۹۲ را به شما تبریک می گویم و برایتان در این سال و در همه سال ها ی پرباری که در پیش دارید، آرزوی سلامت، شاد ی و بهروزی می کنم. هوشنگ

 
At ۱۴.۵.۹۲, Anonymous ناشناس said...

سلام خانم مهدوي
من قبلا هم برايتان پيام گذاشته وتشكر كزده ام . بدون اينكه با مشكلات شما در اين كار اشنا باشم ولي باز از شما توقع و انتظار دارم كه كارهاي جديد ارايه دهيد . من تمام اثار اجرا شده توسط شما را بارها گوش كرده ام و ترافيك اعصاب خرد كن تهران را با صداي گرم شما هموار ميكنم . ارادتمند ---رضا

 
At ۱۹.۱۱.۹۳, Anonymous ناشناس said...

درود بر شما سركار خانم مهدوي كه ياد و خاطره پدرم را زنده نموديد.

با احرام- احسان

 
At ۲۶.۷.۹۶, Blogger amirty40 said...

درود بر شما جالب بود

خیلی عالی بود

مطالب جالبی دارید


خانه
اخبار روز

 
At ۲۸.۳.۹۸, Blogger Unknown said...

سلام خانم مهدوي
ايا كتابخانه گويا و كتابهايي كه شما با صدايتان جاودانه اش كرديد كانال تلگرامي هم دارد
اكر دارد لطف ميكنيد اطلاع دهيد
سپاسگزارم

 
At ۱۶.۲.۰۱, Anonymous ناشناس said...

دم شما گرم، دستتون درد نکنه

 

ارسال یک نظر

<< بازگشت به صفحۀ اصلی