یکشنبه، اسفند ۲۷، ۱۳۸۵

عید بر عاشقان مبارک باد

سخنان نوروزی دکتر جلیل دوستخواه را در اینجا بشنوید و در اینجا بخوانید

ترانۀ "والس نوروزی" را با صدای آشورپور در اینجا بشنوید
گ م
سرود «بهاران خحسته‌باد» را در اینجا بشنوید و تاريخچۀ این سرود را در اینجا بخوانید
گ م
غزل "عید بر عاشقان مبارک باد" سرودۀ مولوی و غزل"عید آمد و آن ماه دل افروز نیامد" سرودۀ خواجوی کرمانی را در اینجا بشنوید
غزل "عید بر عاشقان مبارک باد" را در اینجا بخوانید
وغزل"عید آمد و آن ماه دل افروز نیامد" را در اینجا بخوانید

برچسب‌ها:

5 Comments:

At ۲۸.۱۲.۸۵, Anonymous ناشناس said...

با عرض سلام و تقدیم احترام خدمت سرکار خانم گیتی مهدوی

بعنوان یکی از بازدیدکنندگان وبلاگ کتابخانه گویا، فرارسیدن نوروز باستانی مان را خدمت سرکارتبریک عرض می کنم.

امیدوارم سال جدید برایتان سالی پر از موفقیت و شادکامی و سلامتی و بهروزی باشد.

با تشکر و تقدیم احترام
ققنوس

 
At ۲۸.۱۲.۸۵, Anonymous ناشناس said...

گیتی خانم عزیزم سلام

جدا از شنیدن صداتون لذت بردیم.
شماره تون رو نداریم. اگه ممکنه برام ئی میل کنین

امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشید. به همه سلام ویژه برسونید.
همیشه به یادتون هستیم
ارادتمند
عاصف
و فریده

 
At ۳.۱.۸۶, Anonymous ناشناس said...

بسم الله الرحمان الرحیم
سلام
عیدتان مبارک
مند حدود یک ماه قبل وبلاگ پرویز رجبی را پیدا کردم
خوشحال و ذوق زده کامنت گذاشتم
چند روز بعد رفتم دیدم کامنتم را حذف کرده
ناراحت شدم
غمگین شدم

 
At ۴.۱.۸۶, Blogger CK said...

سلام و درود بر مدیران عزیز این وبلاگ
با عرض خسته نباشید باید بگوبم محیط بسیار زیبا و قابل تقدیری را به وجود آورده اید.
من در وبلاگم ، وبلاگ شما را معرفی کرده ام.
یا حق

 
At ۴.۱.۸۶, Anonymous ناشناس said...

ای دل من گرچه در این روزگار
جامعه ی رنگی نمی پوشی به کام
باده ی رنگین نمی نوشی به جام
نقل و سبزه در میان سفره نیست
جامت از آن می که می بایست تهیست
ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب
ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار

نوروز شما پیروز گیتی خانم مهدوی

 

ارسال یک نظر

<< بازگشت به صفحۀ اصلی