شنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۸۸

داستان «یک وجب دیوار» نوشتۀ پرویز رجبی

داستان «یک وجب دیوار» نوشتۀ دکتر پرویز رجبی را در اینجا بشنوید.

اجرا: هانیه

داستان «یک وجب دیوار» را در اینجا بخوانید.

موسیقی متن از بُلِرو اثر موریس راول

انتخاب و میکس موسیقی توسط کاوه حیدری

همکاران کتابخانۀ گویا اجرای این داستان را به مناسبت هفتادمین سال تولد دکتر رجبی تقدیم ایشان و دوستداران نوشته‌های ایشان می‌کنند.

با درود به روح والای مادری که چنین فرزندی را به جامعۀ ایران ارزانی داشته‌اند.

مجموعه آثار دکتر پرویز رجبی در کتابخانۀ گویا

فهرست نام نویسندگان و شعرا در کتابخانۀ گویا

فهرست نام آثار موجود در کتابخانۀ گویا


6 Comments:

At ۱۳.۳.۸۸, Anonymous shahin said...

كار خيلي جالبي هست
خسته نباشيد عرض ميكنم.

 
At ۱۷.۳.۸۸, Anonymous ناشناس said...

درود

صاحب گرامی وبلاگ ،

حدود دو ماه میشود که یک داستان صوتی برای شما ارسال کرده ام و شما هم همان موقع قول بررسی و جواب دادید اما هنوز خبری نشده است.(داستان قتل خارج از نوبت)
لطفا در مورد علت این مساله توضیح دهید.
آیدین تهرانی

 
At ۲۳.۳.۸۸, Blogger Giti Mahdavi said...

آقای آیدین با عرض سلام و پوزش از شما، من در سفر بودم و دسترسی به اینترنت نداشتم. اگر لطف کنید و یک ایمیل به من بزنید ممنون می شوم. آدرس شما را ندارم. با سپاس
گیتی مهدوی

 
At ۹.۵.۸۸, Blogger دریا پری said...

خانم مهدوی
من نمی تونم دانلود کنم :(
میشه به من یاد بدید
این یوزر نیم پسورد و از کجا باید بیاریم؟
مرسیییی

 
At ۱۰.۵.۸۸, Blogger Giti Mahdavi said...

دوستان عزیز، متأسفانه قسمت پشتیبانی سِروری که فایلهای کتابخانه در آن ذخیره است، همکاری لازم را نمی کند. چون در حال حاضر مشغول تحقیق برای یافتن سروری قابل اعتماد هستم، که کتابخانه را مستقیمأ بدانجا منتقل کنم، فعلأ فایلهای مربوط به داستان شیخ صنعان را بطور موقت در جای دیگری قرار داده ام که قابل دسترسی باشند. در مورد باقی فایلها فعلأ پوزش می خواهم و امیدوارم که تا پایان این هفته این مشکل برطرف گردد.
از صبر و شکیبایی شما سپاسگزارم.
گیتی مهدوی

 
At ۳۰.۷.۸۹, Blogger omran said...

saalam giti joon , merceaz in web neweshtat .
das mariza

 

ارسال یک نظر

<< بازگشت به صفحۀ اصلی