دوشنبه، مرداد ۰۵، ۱۳۸۸

خبر!!

دوستان عزیز،
متأسفانه کتابخانۀ گویا در ایران فیلتر شده است. دوستانم از ایران این خبر را به من رساندند و در ضمن این خبر خوش را هم دادند که به آسانی، با فیلترشکن هایی که در دسترس همه هست، به سایت کتابخانه وارد می شوند. بنابراین گویا دست اندرکاران فعال و متخصص جمهوری اسلامی فقط قصد داشتند که به من ثابت کنند مطلب به درد بخوری هم در کتابخانه وجود دارد!! پس دوستان خوبم حتمأ چون گذشته در خدمتتان خواهم بود و با همراهی شما با جهل و خرافات ستیزه خواهیم کرد.
با یک جهان سپاس،
گیتی مهدوی

52 Comments:

At ۱۴.۵.۸۸, Anonymous sobh said...

دوست عزیزم سرکار خانم گیتی مهدوی
مدتیست بسیاری از فایلهای صوتی ارزشمند شما را سیو کرده و در مواقع رانندگی و فراغت گوش میکنم. حیفم آمد در برابر این زحمت ارزشمندتان و استفاده ای که تاکنون از آن برده ام لااقل سپاسی نگفته باشم. دیروز راجع به ملک تاج شاعر زن قبل از فروغ متن در چاه سار حرم را که ضبط نموده بودید خواندم. ایکاش راجع به زندگی او و اینکه چرا در خانه زندانی شده بود بیشتر توضیح می دادید و یا لااقل آدرس دقیق وبلاگی که از آن نام برده بودید ذکر می فرمودید. در جستجوی گوگل هزاران وبلاگ تنها صداست که می ماند می آید و یافتن آن وبلاگ خاص تنها با در دست داشتن اسم کفایت نمی کند. در هر حال ممنون می شوم اگر به کوچه پس کوچه های وطنی هم در این دهکده جهانی سری بزنید:
وبلاگهای سیب نشسته، امید رهایی و دوسار.من هم سالهاست که در کنار تمام مشغله های کار و زندگی به شعرها و داستانکهایم دل خوش کرده ام و برای یادگاری سطرهای تازه آنها را دقیقابه روز در سبدهای مجازی این وبلاگها میگذارم.
www.sibenashoste.blogfa.com
www.dosar.blogfa.com
www.omiderahaii.blogfa.com

 
At ۱۴.۵.۸۸, Anonymous sobh said...

در ادامه باید بگویم این فایلهای صوتی اخیرتان را هنوز نشنیده ام. ولی سری به نوشته هایش که زدم دیدم نگران حال و هوای این مرزو بوم هستید. راستش را بخواهید من نگرشهای ادیبانه شما را همیشه تحسین میکنم ولی با دیدگاه سیاسی بعضی از هموطنهایم که ماجراهای این مرزو بوم برایشان دیگر نمایی شده زیاد موافق نیستم.باید اینجا بود تا طعم واقعیت را چشید و واقعیت چیزی نیست که بشود نادیده آنرا پیراهن عثمان کرد.در هرحال فکر میکنم ما ایرانیها با هر دیدگاه و اعتقادی که داریم همه آرزومند سربلندی و اقتدار میهنمان هستیم و این اقتدار و سربلندی با اتکا به تبلیغات و تفسیرات بیگانگان هرگز به دست نیامده و نمی آید. همسایه هیچوقت بیشتر از دایه برای بچه دل نمی سوزاند!یکی می گفت:زخمی که هم وطنم بر صورت من بزند بهتر از تلنگریست که بیگانه بر انگشت من می زند! مانند ایران پایدار و سربلند مانید
www.sibenashoste.blogfa.com

 
At ۱۵.۵.۸۸, Blogger دریا پری said...

میگن پا به دریا میزاریم خشک میشه

همینه

ای روزگااااار

 
At ۱۹.۵.۸۸, Blogger احسان said...

سلام خانم گیتی
من هم به نوبه خودم با توجه به استفاده فراوانی که از پادکستهای شما نموده ام برخود لازم می دارم از زحمات شما تشکر نمایم . امیدوارم همجنان پر تلاش به کارت ادامه دهی.

 
At ۱۹.۵.۸۸, Anonymous ناشناس said...

سلام
بعد از هشتاد سال که از مرگ اولین قربانی زنده به گور صادق هدایت می گذرد،می توانید ادامه ای بر داستان زنده به گور را در وبلاگ "سیب نشسته" بخوانید. به این امید که زنده به گور در برابر چشم هیچ مهربانی، قربانی دیگری بعد از ادامه این داستان،نداشته باشد:
www.sibenashoste.blogfa.com

 
At ۱.۶.۸۸, Anonymous ناشناس said...

چرا از سرور های پرشین گیگ استفاده نمی کنید این سرور ها برای به اشتراک گذاری فایل هستند و کاملا مجانی اگر می خواهید من دعوتنامه پرشین گیگ را برایتان ارسال کنم.
میل من :
Amah_ag@yahoo.com

 
At ۲.۶.۸۸, Anonymous پروانه said...

با درود های فراوان
نزدیک یک ماه است که به اینجا می آیم و این پیام را می بینم. امیدورام که تندرست باشید.
چشم به راه ، راه اندازی دوباره ی فایلهای شنیداری هستم.

با سپاس

 
At ۱۶.۶.۸۸, Blogger Parviz Rajabi said...

به امید بهار!

تابستان و برف؟
پاییز چه خواهد شد؟
لابد باد برای خودش خواهد برداشت
لحاف چهل‌تکۀ فصل پاییزدار را
و گنجشک‌های زمستانی قندیل خواهند بست
بگذریم از جاده‌های یخ‌زده

بیا باری دیگر
به امید بهار
به درخت‌ها سلام کنیم
و بکاریم در هرکجایی نهالی به‌تیمار
شاید شکوفه‌ها مرحمی باشنتد
زخم برودت را

16 شهریور 88

 
At ۲۳.۶.۸۸, Anonymous ناشناس said...

لطفاً دوباره کتابخانه ی گویا را فعال کنید. خیلی ارزشمنده.

 
At ۲۴.۶.۸۸, Anonymous ناشناس said...

سلام.

امیدوارم هر چه زودتر این سایت ادبی مجددا باز گشایی شود.خدمت استادان شاهنامه پژوه بویژه استاد خالقی مطلق سلام می رسانم کاش این استاد هم در کتابخانه ی گویا مطلب می گذاشت .

 
At ۲۶.۶.۸۸, Anonymous ناشناس said...

سلام .

خانم گیتی مهدوی امیدوارم هرچه زودتر مشکل سایت صوتی کتابخانه ی گویا برقرار گردد . مشتاقانه در انتظاریم . کاش می شد خبری از تلاشهای شما و اخرین نتایج از طریق همین صفحه که باز است از شما دریافت می کردیم . مهدی ف

 
At ۳.۷.۸۸, Anonymous ناشناس said...

توبه!

خدایا توبه!
که دل کندم از دلم
دلی را که به من سپرده بودی
روز خلقتم
و خودم سر به خود دلی ساختم ناشیانه

اینک منم و این دل مصنوعی
تپیدنش خوب است
اما امان از تنگی دهلیزهایش
و نازکی دیوارش
با هر دیوارنوشتی ترکی تازه برمی‌دار
بگذریم از زمانه و مهمیزهایش

29 شهریور 88

 
At ۴.۷.۸۸, Anonymous ناشناس said...

لطفاً مشکل پیش آمده را دقیق تر به اطلاع ما هم برسانید، شاید کمکی از دست ما بر بیاد. (چه از لحاظ مالی چه از لحاظ فنی)

 
At ۶.۷.۸۸, Anonymous محمدم - mohammad.mazarei@gmail.com said...

سلام کیتی !
من مدتی هست که وبلاگ شما رو میشناسم
اگه موافقی که همکاری کنیم به من ایمیل بده ! -من طراح سایتم
پیشنهاد های خوبی دارم واست
در ضمن بدون اجازه شما چند وقتی هست که نوشته های شما رو درج میکنم (بودن کوچکترین دست کاری)

 
At ۸.۷.۸۸, Anonymous ناشناس said...

you can listen to our Radio here, this is our first experience
...
http://darvazteroon.wordpress.com/

 
At ۸.۷.۸۸, Anonymous امیر بختیار said...

سلام اگرصلاح می دانید نگون بخت را از وبلاگم گپی کنید

 
At ۱۰.۷.۸۸, Anonymous ناشناس said...

سلام.

ازاینکه سایت کتابخانه ی گویا مجددا بازگشایی می شود خوشحالم و امیدوارم که این سایت در پیشبرد ادبیات و شاهنامه پژوهی ، چونان گذشته کوشا وموفق باشد. کاش از استاد خالقی مطلق هم دعوت می کردید یا از مقالات ایشان هم استفاده می کردید . تصحیح شاهنامه کاری بسیار بزرگ و ستودنی ست . اگرچه فردوسی سی سال برای سرودن شاهنامه رنج کشیده است استاد خالقی مطلق هم زمانی بیش از این را صرف تصحیح شاهنامه کرده است .

مهدی ف

 
At ۱۲.۷.۸۸, Blogger Princehappy said...

با درود به شما بانوی گرامی
ین سایت بسیار ارزشمند و برای همه مفید است، و کاملاً پیداست که برای آن زحمت بسیار کشیده شده است.
ضمن تشکر باید عرض کنم لینکهای پخش صوتی مربوط به قسمت فردوسی شاهنامه کار نمی کنند و صفحه مربوط به آن باز نمی شود .

 
At ۱۶.۷.۸۸, Anonymous محسن كريمي said...

سلام
با تشكر بسيار از همت شما، انچه كه در ادامه مياد براي پست شاهنامه است لطفا رسيدگي كنيد، ممنون

سلام خانم مهدوي
از اين كه لطف كردين همچين گنجينه گران بهائي رو در اختيار همه گذاشتين بي نهايت ممنونم، و از تلاش و زحمت و وقت گران بهاتان كه براي اين دسته بندي عالي صرف كردين هم سپاس گذارم.
در دانلود بخشي از فايلها دچار مشكل شدم اگه ممكنه به من كمك كنين، ليست فايلهائي كه نتونستم دانلود كنم.

- تمام داستان سياووش و
Shahname-011-Razm Kavoos-1
Shahname-011-Razm Kavoos-2
Shahname-012-Sohrab-3
Shahname-019-Bijan Manijah-1
Shahname-019-Bijan Manijah-4
Shahname-019-Bijan Manijah-5
Shahname-020-Davazdah Rokh-03
Shahname-020-Davazdah Rokh-05

در هر حال بسيار سپاس گذارم

 
At ۱۶.۷.۸۸, Blogger Giti Mahdavi said...

آقای کریمی، اشکال فایلهایی که لیست کرده بودید برطرف شد. از لطفی که به کتابخانه دارید متشکرم. این مجموعۀ کوچک متعلق به همۀ ماست و از همکاری شما صمیمانه سپاسکزارم.
با احترام، گیتی مهدوی

 
At ۱۸.۷.۸۸, Anonymous ناشناس said...

با سلام و تشکر؛
می خواستم بپرسم که چرا ابهت و طنین و گرمی صدای آقای اسماعیل قادر پناه (گوینده) را با اضافه کردن موسیقی متن از بین بردید؟؟ من مجموعه قبلی که گذاشته بودید (با کیفیت خوب و بدون موسیقی متن) را دانلود کرده بودم و بسیار لذت می برم از شنیدن آن ولی مجموعه جدید را که دانلود کردم کاملاً تو ذوقم خورد.آیا به نظر شما موسیقی متن برای شاهنامه فردوسی ضرورتی دارد؟ اشعار شاملو که نیست. البته بابت قسمت بندی فایل ها خیلی تشکر می کنم چون واقعاً لازم است که هر بخش را راحت تر بتوان پیدا کرد. خواهشم اینه که اگر ممکن است فایل های شاهنامه را "با کیفیت خوب" و به صورت "قسمت بندی شده" و "بدون موسیقی متن" دوباره قرار دهید. بگذارید از صدای پر طنین و پر ابهت و اجرای عالی آقای قادر پناه لذت ببریم.
با تشکر بسیار

 
At ۱۸.۷.۸۸, Anonymous محسن كريمي said...

سلام.
يه پيشنهاد ويا يك سوال؟!
آيا امكان اجراي بوف كور براتون وجود داره يا نه؟
راستش من كه يكي از عاشقاي بوف كور هستم دلم ميخواد اين كار بزرگ رو هميشه همراهم داشته باشم و ضمنا خيليهاي ديگه كه اين كتاب رو نخوندن ميتونن كمي راهتر به اون دسترسي داشته باشن (متاسفانه خيليا حاضر نيستن واسه كتاب پولي پرداخت كنن و يا اگه هم كتابي رو خريدن ،بازم متاسفانه، خريدن واسه اين كه فقط كتابي روداشته داشته باشن)

با تشكر فراوان

 
At ۱۹.۷.۸۸, Blogger Giti Mahdavi said...

دوستان عزیز، فایلهایی که مؤسسۀ رودکی در اختیار من گذاشته است همراه با موسیقی است و ما فقط فایلها را دسته بندی کرده ایم. مجموعۀ بدون موسیقی که در سایت ایران شناخت معرفی شده بود و در کتابخانه هم به آن لینک داده شده بود، مجموعۀ کاملی نیست و به همین دلیل ما ترجیح دادیم که تقسیم بندی را بر روی مجموعۀ کامل انجام دهیم. امیدوارم در سفر بعد به ایران بتوانم مجموعۀ کامل بدون موسیقی را از مؤسسۀ رودکی گرفته ودر اختیار شما بگذارم.
با احترام، گیتی مهدوی

 
At ۲۰.۷.۸۸, Anonymous ناشناس said...

با سلام بی زحمت راه تماس با موسسه رودکی را بفرمایید شاید من بتوانم این کار را بکنم.
با تشکر بسیار

 
At ۲۳.۷.۸۸, Blogger Giti Mahdavi said...

برای تماس با مؤسسۀ رودکی، در بخش شاهنامۀ صوتی، روی نام آقای نجفی کلیک کنید و از طریق ایمیل با ایشان تماس بگیرید. با احترام، گیتی مهدوی

 
At ۲۳.۷.۸۸, Blogger Giti Mahdavi said...

دوست عزیز که با نام صبح پیام گذاشتید، عذر میخواهم که پاسخی به شما ننوشتم. آنروزها که شما پیام گذاشتید، فرصت نداشتم و بعد هم فراموش کردم. امشب دوباره پیامتان را دیدم و به آدرسهایی که داده بودید سری زدم و نوشته های لطیفتان را دیدم. در ضمن نوشته بودید که: " دیدم نگران حال و هوای این مرزو بوم هستید" و احساس کردید که کتابحانه سیاسی شده است. دوست نازنین، من و همکارانم همیشه دغدغۀ مرز و بوم عزیزمان را داشته و داریم و اعتلای آن را فقط و فقط در ریشه کن کردن جهل و نادانی میدانیم. به همین دلیل کتابخانۀ گویا دایر کردیم و نه سایت حزبی. تلاش ما در این است که بتوانیم اصول انسانی، اخلاقی و اجتماعی را ارج نهیم. با احترام، گیتی مهدوی

 
At ۲۵.۷.۸۸, Blogger Unknown said...

سرکار خانم مهدوی شیخ صنعان را با صدای شما بلعیدم / چگونه باید سپاسگزار بود از این همه زحمت بی شایبه عزیز/ جز اینکه گیتی تان را به پرشگونی نامتان آویخت که آرزوی ماست از دادار سترگ برای شما/ کاسپیکا

 
At ۲۷.۷.۸۸, Anonymous taag said...

تاگ یک مزرعه لینکهای فرهنگی است که به شما کمک می کند نوشته های خود را بین دوست داران فرهنگ و هنر به اشتراک بگذارید. با نام نویسی و ارسال پیوند به تاگ به گسترش این مزرعه کمک کنید.
مارا از انتقادات و پیشنهادات خود محروم نسازید.
taag@tagg.ir
taag.ir

 
At ۲۷.۷.۸۸, Anonymous امید65 said...

دوستان این وبلاگ به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی توسط اینجانب هک شد
http://theblindsworld.mihanblog.com/
""دنیای نابینایان""

 
At ۲۷.۷.۸۸, Anonymous امید65 said...

یک سر به این آدرس برای تسکین و همدردی بزنید
http://theblindsworld.mihanblog.com/
دنیای نابینایان

 
At ۲.۸.۸۸, Blogger The Green Wave Archive said...

آفرین بر این همت. من در مجموعه وبلاگ هایم اقدام به معرفی وبلاگ شما کردم تا از این طریق تشکری بابت زحماتتان کرده باشم.
لطفا ادامه بدهید
http://greenwavearchive.blogspot.com/
http://greenwavearchive2.blogspot.com/
http://gwa3.blogspot.com/
http://g-w-a-4.blogspot.com/

 
At ۱.۹.۸۸, Anonymous فروغ said...

سلام
من نتونسم تو آرشويو شما لينك دانلود آرش كمانگير با صداي شاعر رو پيدا كنم.ميشه خواهش كنم برام بفرستيد؟
از لطف شما پيشاپيش ممنونم.
f.nejatinezhad@gmail.com

 
At ۳.۹.۸۸, Anonymous یوسف said...

عالی عالی عالی! بهترین و کاملترین کلمه ای که به ذهنم رسید تا وبلاگ شما را توصیف کنم. شاد و پیروز و موفق باشید.

 
At ۴.۹.۸۸, Anonymous ناشناس said...

دوست عزیز و نازنینم
برنامه شاهنامه پژوهی تو شباهت به تیشۀ فرهاد دارد. کاش صدای این تیشه همچنان به گوشم برسد، تا هستم.

 
At ۱۰.۹.۸۸, Blogger agah said...

با درود به دوست عزيز و ارجمند، اين صفحات با نوشته و گفته هايت تبلور ديگري مي يافت و اكنون چنين بر نمي تابد. احساس ناخوشايندي از اين بي خبري و توقف دارم.
سلامتيت را آرزومندم

دير زي ، و تا زيوي ، به شادي زي

 
At ۱۳.۹.۸۸, Anonymous انی کاظمی said...

درود درود درود بیکران بر شما.
کارهایتان کارهایی است بسیار بیاد ماندنی.
از اینکه اونها رو در وبگاهتون قرار می دهید بسیار خرسندم و سخت خوشحال.
با توجه به اینکه وبلاگ شما فارسی زبان است، بهتر نیست که عنوان بیگانه خود را به عنوان فارسی تغییر دهید ؟

گاه نیک

 
At ۱۷.۹.۸۸, Anonymous الهام said...

سلام،
واقعا ممنون ولی من هنوز نمی تونم فایلها رو دانلود کنم...):

 
At ۴.۱۰.۸۸, Anonymous الهام said...

باوررررر کنید هنوز فایلهای شاهنامه قابل دسترسی نیستن ! ):

 
At ۶.۱۰.۸۸, Blogger Unknown said...

Salam Site fogholadei darin , vaghean motshakeram az in kare bozorgeton , mobakhshid hich kodoom az filhaie soti download nemishe kheili heife , lotfan dorostesh konin , kheili mamnoon misham


hajnima@gmail.com

 
At ۶.۱۰.۸۸, Blogger Giti Mahdavi said...

الهام جان و نیمای عزیز
من امتحان کردم، همۀ لینکها کار می کنند. بر روی در اینجا بشنوید رایت کلیک کنید و گزینۀ save target as را انتخاب کنید و فایل را در کامپیوتر خود ذخیره و سپس از آنجا گوش کنید. با یک جهان سپاس، گیتی مهدوی

 
At ۱۴.۱۰.۸۸, Anonymous ناشناس said...

بادرود ; پس ازتشكروامتنان بسيار, گيتي جان عزيز ; قسمتهاي سوم وپنجم داستان دوازده رخ شاهنامه دانلودنميشود لطفااصلاح فرمائيد .

باسپاس فراوان سام

 
At ۳۰.۱۰.۸۸, Blogger Unknown said...

سرکار خانم مهدوی گرامی,
با سپاس از زحمات شما در کتابخانه گویا. از مطالبی که فراهم آورده اید استفاده فراوان برده ام.

متاسفانه هنوز تعدادی از لینک های نشست شاهنامه (قسمت سوم تا نهم) کار نمی کنند. همانطور که راهنمایی کردید, رایت کلیک کرده و گزینۀ save target as را انتخاب کرده و فایل را در کامپیوتر خود ذخیره کردم. اما حجم فایل ذخیره شده برای قسمت های سوم تا نهم "صفر" است. احتمالاً فایل های موجود بر روی سرور ایراد دارند. لطفاً این فایلها را بازنگری بفرمائید.
باز هم تشکر.

 
At ۴.۱۱.۸۸, Anonymous ناشناس said...

درود.
گیتی ی گرامی،
جای تأسّف بسیارست که فرهنگ ستیزان و دانش گریزان، چنین شبیخونی به کاخ ِ شکوهمند ِ کتاب زده اند. امّا در همان حال، مایه ی خشنودی است که دانش و فنّ امروز، به یاری ی رهروان ِ راه زرّین ِ اندیشه و گفتار و کردار نیک می شتابد و آنان را در هزارتوی ظلمت، تنها نمی گذارد.
"شب پره گر وصل ِ آفتاب نخواهد/ رونق ِ بازار ِ آفتاب نکاهد!"
جان و دل و دست و زبانت همواره پویا و گویا و گرم ِ ورزیدن ِ خویشکاری ی ِ فرهنگی ات باد!
بدرود.
جلیل

 
At ۴.۱۱.۸۸, Anonymous ناشناس said...

سرکار خانم مهدوی
با سلام
صدای ِ زیبای شما که روایتگر داستان ها و اشعاری از نویسندگان و شعرای بزرگ است، در سرتاسر ایران پخش شده است. من این را از آنجا دانستم که یکی از همکارانم که زیاد هم اهل اینترنت نیست، سروده ای را در سوگ ِ ندا با صدای شما از موبایل اش در دانشگاه پخش می کرد و چند نفر دیگر از همکاران هم مشتاقانه گوش می دادند و تکثیر آن از طریق بلوتوث واقعاً گسترده بوده است
خود ِ من به شخصه، بجز آن سروده ی ِ تأثیر گذار، از اجرای پر احساس "شب های سفید" ِ داستایفسکی بسیار لذت بردم


برایتان آرزوی پیروزی و تندرستی همیشگی دارم
با احترام
کاظمی

 
At ۴.۱۱.۸۸, Anonymous ادريس said...

من از اينكه سايت شما فيلتر نبود خيلي ناراحت بودم چون فيلتر نبودن چنين سايتي در ايران نشان از بازديد كم آن است اما حالا كه فيلتر شد خيالم راحت شد.

 
At ۵.۱۱.۸۸, Anonymous ناشناس said...

سلام و خسته نباشید وبرایتان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم

 
At ۲۳.۱۱.۸۸, Anonymous ناشناس said...

سلام از شما سپاس گذارم بابت اينكه هويت و فرهنگ منو به من نشان دادين اميدوارم سالها پايدار باشين و سربلند

 
At ۱.۱۲.۸۸, Anonymous ناشناس said...

بانوی عزیز وگرامی وایران دوست وفرهنگ دوست ازکاربسیارجالبی که کرده اید لذت فراوان بردم. کوشش شما را ستایش می کنم. ازاینکه عده ای بی خرد این گنجینه ارزشمند را ازدسترسی علاقمندان داخل ایران خارج کرده اند بسیار سوکمندم. شما با این کارهایتان فرهنگ دوستی خود را نشان میدهید وآنان با آن کارخود فرهنگ ستیزی را که کاردیرینه شان است. برایتان تنی سالم وپایداری آرزومندم.

 
At ۲۵.۱.۸۹, Anonymous بهروز said...

با تشکر از شما به خاطر کتاب صوتی شبهای روشن.
صدای زیبایی دارید.
زنده باشید.

 
At ۴.۱۲.۹۱, Anonymous ناشناس said...

For most recent information you have to pay a
visit world-wide-web and on the web I found this website as a most excellent website for newest
updates.

Also visit my web site; more information

 
At ۴.۱۲.۹۱, Anonymous ناشناس said...

For most recent information you have to pay a visit world-wide-web and on
the web I found this website as a most excellent website for newest updates.


Feel free to visit my web site :: more information
My web page - click here to visit them

 
At ۲۲.۷.۹۵, Blogger shaa said...

سپاس سرکار خانم امید که در راهی که در پیش دارید ادامه بدهید

 

ارسال یک نظر

<< بازگشت به صفحۀ اصلی