دوشنبه، مهر ۱۸، ۱۳۸۴

ملک الشعراء بهار



فهرست نام آثار موجود در کتابخانۀ گویا

3 Comments:

At ۴.۵.۸۴, Blogger سهراب said...

با سلام
ایمیل شما را دریافت کردم و جواب آن را نیز برایتان نوشتم. اما به نظرم اختلاف ساعت بین ما و شما باید زیاد باشد! من هم می خواستم وبلاگ شما را در وبلاگ خودم معرفی کنم و به چند نفر از دوستان نیز بگویم که همین کار را بکنند، اما به نظرم رسید که بهتر است قبل از انجام دادن اینکار ابتدا یک آرشیو کوچک از کتابها در وبلاگ شما درست بشود و بعد به معرفی آن اقدام کنیم. موفق باشید

 
At ۲۴.۵.۸۴, Anonymous ناشناس said...

Do sher besiar ziba va zamine tarikhian az didgahi .
Man az on lezate faravan bordam,
drod be shoma
saeid

 
At ۱۳.۹.۸۸, Blogger edi1800 said...

سلام من اشعار محمد تقی بهار را به صورت صوتی می خواستم لینک ان موجود نیست اگر امکان دارد راهنمایی کنید با تشکر.

 

ارسال یک نظر

<< بازگشت به صفحۀ اصلی