سه‌شنبه، خرداد ۳۱، ۱۳۸۴

فایلهای صوتی دکتر علی صاحبی




دکتر علی صاحبی در سال 1343 در گرگان متولد شد. دوره لیسانس و فوق لیسانس را در دانشگاه تهران به پایان رسانید. دکترای خود را در سال 1375 در رشته روان شناسی بالینی از دانشگاه نیو ساوت ولز در شهر سیدنی دریافت نمود و نخستین اثرش را در سال 1375 با عنوان "روان شناسی موفقیت در کنکورو راههای غلبه بر اضطراب امتحان" به چاپ رسانید.
او علاوه بر تدریس در دانشگاه به کار پژوهش علمی در حوزه اختلالات اضطرابی (وسواس) با سازمان بهداشت جهانی همکاری داشته و از سال 1375 تا سال 1386 هفده جلد کتاب در قلمروروان شناسی بالینی به چاپ رسانیده است. علاوه بر پژوهش. تدریس و تالیف دکتر صاحبی به عنوان روان شناش ارشد در بخش خانواده درمانی در بیمارستان وست مید به پژوهش، درمان و آموزش ا شتغال داشته و در کلینیک خصوصی نیز به کار مشاوره و روان درمانی با رویکرد شناختی مشغول است. دکتر صاحبی به عنوان متخصص صاحب صلاحیت در حوزه" تئوری انتخاب" و "واقعیت درمانی" با انستیتو واقعیت درمانی ویلیام گلسر همکاری دارد.
از جمله فعالیتهای آموزشی – تربیتی دکتر صاحبی کارگاههای آموزشی گوناگونی است که در قلمرو " ارتباط موثر در زندگی زناشویی" "مهارت های زندگی" " افزایش عزت نفس" " شناخت درمانی گروهی اضطراب و افسردگی" در ایران و استرالیا برگزار می کند.
از ایشان برنامه های " راههای افزایش انگیزه در فرزندان", " راههای ایجاد ارتباط موثر در زندگی مشترک", " روان شناسی تغییر", "از خود شناسی تا خود شکوفایی", "آرامسازی روانی", " ده اصل زندگی پویا" "ملاقات با کودک درونی" "مدیتیشن و آرامش", " ویژگیهای بنیادین افراد خود شکوفا", " قدر شناسی از زندگی", " افزایش اعتماد بنفس برای کودکان و نوجوانان" و بر نامه آموزشی " اصلاح شخصیت از طریق باز سازی تصویر ذهنی خویشتن" بر روی نوار و دیسک فشرده (سی دی) از سوی مرکز روان شناسی پارس منتشر شده است. با دکتر صاحبی میتوان از طریق ایمیل با آدرس زیر تماس برقرار کرد.
asahebi@gmail.com


روانشناسی تغییر - علی صاحبی
آرش کمانگیر - سیاوش کسرایی
عقاب - دکتر پرویز ناتل خانلری




فهرست نام آثار موجود در کتابخانۀ گویا

1 Comments:

At ۲۸.۱۰.۸۷, Anonymous ناشناس said...

اگه مولانا کیمیاگر زمان خودش بود، به جرات میگم که دکتر صاحبی هم برای زمان ما کیمیاگر امروزن ... با تمامه صحبت هائی که ایشون زحمت کشیدن و به امثال ما آموزش دادن، دریچه جدیدی از زیبائیهای حضور در این دنیای آشفته امروز رو برامون باز کردن ... امیدوارم اندیشمون صاحبی باشه، امیدوارم به قول دکتر، بالهای پروازمون کامل بشن تا بتونیم پرواز کنیم.
موفق باشین

 

ارسال یک نظر

<< بازگشت به صفحۀ اصلی